Go Premium
Facebook Twitter Google Plus

Introducing the Eatyourkimchi Mobile

May 15, 2014

Comments

Share Post

Ladies and gentlemen, allow us to introduce to you the newest member of the Eatyourkimchi Team: THE EATYOURKIMCHI MOBILE!

We’ve been working on this project for quite some time now, and we’re finally ready to share it with you! But first, some context, in case you’re confused:

Last year, you might remember, Kia let us borrow their Soul to finally break our Coffee Prince curse. It was great! We had a lot of fun shooting it, and it seems like you guise had fun with the video as well. You tweeted at Kia to let them know, and so Kia agreed to make this more of a long-term thing. Great success! Thank you guise for being so awesome :D

And this all comes with perfect timing! Summer is hot around the corner, and there’s so much fun stuff to do outside of Seoul. However, since we have so much camera, audio, and lighting gear to drag around, it’s really difficult to shoot that far away from the studio. With the Eatyourkimchi Mobile, though, the possibilities in South Korea are pretty much limitless for us now. There are so many more places we want to visit. Busan! Daegu! Cottages and Beaches! The countryside. Just…just so much more! If there’s anywhere you want us to visit, let us know. We’re totally open for suggestions. We only know Seoul, and would love to experience a lot more outside of it.2

In fact, we’re writing this blog post right now as we’re in GD’s Pension. That video will come out next week. It’s looking good so far, though :D Hope you’ll like it as much as we’re liking it here!

Anyhow, if you’re in Seoul and you see us driving, Roll Down Your Sexy Windows at us! Or, if you take any pictures of it, tweet it at us with the hashtag #EYKSOUL. We’d love to see it in action. It’s kinda difficult seeing what it looks like in public because we’re in it as we’re driving, so show us!

We do have some pictures, though, including the mockup if you like pretty pictures. Yay!

Oh, and in case you were wondering, we didn’t design this ourselves. I wish we had that kinda talent! The design was done by a design team. The pictures of us on the windows, though, you might have noticed in some of our videos and on our website as well. Those were done by Maud Beurskens. She’s awesome. You can check out her Facebook page here as well, if you’re interested :D

Also, if you feel like it, send Kia a tweet telling them this is awesome :D They listened to you before. They’ll listen to you again :D

If you’re up for some more footage of us joking around with the car, we’ve got a few bloopers that didn’t make the final cut. Check em out. No Hong Chul, WHUTCHU GOT, SUCKA?!

And lastly, if you don’t want to miss out on our GD Pension video we’re posting next week, or any more of the awesome adventure videos we’re gonna be going on, make sure you click on this fancy pants button below right here. Yay!

Comments

78

Share Post

Wonderful Adventures

HIDE COMMENTS

Introducing the Eatyourkimchi Mobile

78 COMMENTS

Leave a Reply

  1. eyk has so many great things happening <3 i'm so proud of you guys :) but the links and the videos of the coffee prince WANKs are broken?

    2 years ago
  2. is it just me or is the link to Maud Beurskens facebook page not working?

    2 years ago
  3. simon is like 2 ft taller than the car0.o….is the car really small? or is just simon a giant vampire?

    2 years ago
  4. like the previous comment said, I loved watching you guys and your journey. I have watched your videos since I entered college, I’m coming out this year! of college I mean haha. It is also thanks to you guys that I started my blog which is growing, and I’m learning from you guys haha. I can’t wait to see how the coffee shop turns out! That will be the first place I visit when I go to Korea next year! I want the ~nasty mocha~

    2 years ago
  5. Do I see eyk car decals in the future I would totally love to make my car ooh oh so nasty. It would be epic cause my car is spudgy blue! Seriously store idem think about it,

    2 years ago
  6. This is so cool you guys!!! I can’t wait to see more of Korea!

    2 years ago
  7. like the previous comment said, I loved watching you guys and your journey. I have watched your videos since I entered college, I’m coming out this year! of college I mean haha. It is also thanks to you guys that I started my blog which is growing, and I’m learning from you guys haha. I can’t wait to see how the coffee shop turns out! That will be the first place I visit when I go to Korea next year! I want the ~nasty mocha~ haha

    2 years ago
  8. well this just about made me burst with pride! I really hope i get to see it rolling around! I’ll wave, jump and roll down my windows all in the span of 3 seconds because driving cars pass by really fast. Lol.

    But on a serious note – this is an amazing step forward for you guys! This + the Coffee shop + the tours..you guys are REALLY full on celebrities! I am so happy to be a Nasty and even though I wasn’t here in the beginning, I am glad to be here now. ^_^

    2 years ago
  9. OMG i cant believe it. You gaiz have came so far!! Still remember when Spudgy had his blue Mohawk done!!XDXD He was so cute.. I CANNOT!!(He’s still cute though but..hehe) You have worked so hard from filming short-‘survival’-tips-videos when we go to Korea to the most random things we can ever ask you to talk about now. Im sooo excited for your next video with (probably the most coolest) car. Do you want to give it a name?? Maybe… KIAmchi..XDXD. No no.. please dont use that…^^”.. Anyways… cant wait to go for an adventure with y’all!! 8D

    2 years ago
  10. “Eatyourkimchi mobile”? … I think you mean “Fangurilla’s Fanfiction Mobile” :p (we know what’s really going on in there)

    2 years ago
  11. OMG i cant believe it. You gaiz have came so far!! Still remember when Spudgy had his blue Mohawk done!!XDXD He was so cute.. I CANNOT!!(He’s still cute though but..hehe) You have worked so hard from filming short-‘survival’-tips-videos when we go to Korea to the most random things we can ever ask you to talk about now. Im sooo excited for your next video with (probably the most coolest) car. Do you want to give it a name?? Maybe… KIAmchi..XDXD. No no.. please dont use that…^^”.. Anyways… cant wait to go for an adventure with y’all!! 8D

    2 years ago
  12. I loved that video!!! Another of my favorites was the election time video…Simon joining in at the end, just killed me!

    2 years ago
  13. I adore the joy and excitement that you guys show us…the unadulterated bliss in Simon’s voice at the end, “That is my dog and my cat!!!” You guys are so good at making us, your viewers, feel apart of all your happy moments!!! Thanks!

    2 years ago
  14. omg when I saw mobile I thought it would be a phone app!!!!!!! but this is way cooler!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(^___^)

    2 years ago
  15. Congratulations guys, you totally deserve it.

    Also, for some reason the 1 second of Martina at 1:59 made me laugh my arse off.

    2 years ago
  16. How does it feel to be living the dream? That would make a great TL;DR too ;) Great news on the car! Funny enough it’s a similar pattern and car shape to my husband’s custom paint job of his own car about 20 years ago, even the same blue (buckaroo banzai blue – I kid you not!) – looks even more awesome in 2014 ^_^v. If I can find an old photo, I’ll send it to you. He will be a fan for life for sure now – LOL! I think that adding more “exotic locations” outside of Seoul will really pep up the WANKs and FAPFAPs….just make sure that the kimchi factory still exists before you drive all the way out there next time ;)

    2 years ago
  17. so cooooooooool!!!!
    and oh my gosh you’re at GD’s pension!!!!!

    2 years ago
  18. SOOOOOO MUCH AWESOMENESS!!!! :D :D :D
    So so so proud of you guise~ from home shot videos, to a studio, to a eykmobile to a coffee shop!! :3
    *cries tears of happiness*

    2 years ago
  19. This is sooooo frickin awesome!!!!

    2 years ago
  20. Oh. My. God. It’s like the Mystery Machine!!!!!! (but way better) Wow, between the coffee shop and this I couldn’t be more happy for you guys…..and I absolutely cannot wait to go on adventures with you throughout Korea :D

    2 years ago
  21. I would probably be faster to take a train to Daegu rather than driver there :p

    2 years ago
  22. CONGRATS!! The EYKmobile looks awesome and I’m so happy for you guise. And think of the possibilities!! So exciting! Thank you KIA!

    2 years ago
  23. OMG how awesome is that car. EYK just keeps getting bigger & bigger, I can see that in the not too distant future eyk will be a household name. Is it weird that i’m just so proud of how far you have come from making videos to show to your family that you are both safe & well in south korea. I’m so happy that I can say that I have met two of the most wonderful & successful people. When I saw your tweet about “The EatYourKimchi Mobile” I thought you were talking about a mobile phone, hahahaha (Now there’s a idea for the future, lol) CONGRATS SIMON & MARTINA

    2 years ago
  24. Awesome! I’m so happy for you guys ;O;

    2 years ago
  25. this car looking cute :D

    2 years ago
  26. hmm… In the Round 2 – you said that “I wouldn’t want a car even if you gave it to me.” Obviously, that was a completely ordinary car not an awesome car like the EYK Mobile.
    The design team did an awesome job making it seem like your taste. It basically looks like Martina just stretched her new tattoo till it was car size.
    Have fun, I look forward to seeing more of Korea.

    2 years ago
  27. congrats! you guys definitely deserve this!

    2 years ago
  28. WHAT?!! So Daebak! Are you gonna call it the Nasty Mobile? Hmm I feel like there should be some epic name for this car…

    2 years ago
  29. ha that’s my dog and my cat! Can’t wait to see next weeks video!!

    2 years ago
  30. Omigosh guys! I’ve watched you grown from having your tiny original apartment and vlogging about simple Korea-themed videos to having an EYK-Mobile! Now you guys need a theme song just for this car :D
    Good luck on your travels! And if you ever see a girl waving at you frantically while you’re driving in Seoul, it’ll probably be me xD

    2 years ago
  31. Yay! You guys got a car! That explains why you all were talking about GD’s Pension and the road trip on twitter. You guys don’t know how badly I kinda needed happy news right now, my fangirl side is in tears. But anyway, woo more adventures! This is gonna be awesome!

    2 years ago
  32. i dont get it. kia provided the car, let you pimped it out with eatyourkimchi stickers everywhere, but you cant keep the car?! what are they going to do with it when u’re not using it? exhibit?

    2 years ago
  33. What a nice!!!

    So awesome!!!! Now you definitely have to come down south and see the countryside here.

    And you already know my jealously about you being at GD’s pension… haha…… *cries*

    2 years ago
  34. UN EFFING BELIVABLE!!! CONGRATULATIONS GUYS!!!!

    2 years ago
  35. You know what would be really cool (though I doubt they’ll let you bring camera’s), if you’d be able to do some sort of temple stay!! I really wanted to go do a temple stay, or visit the big temple just outside of Busan (the name.. i forget) but I just never got around to it. Meet the monks and live their life for a day or 2. It’d be worlds apart from the busy Seoul~

    2 years ago
  36. Duuuude!!! Please come to Daegu!

    2 years ago
  37. OMG OMG OMG OMG!!!!! you guise are awesome! we nasty are also awesome! hahaha. THIS IS JUST……. SO MUCH FEELS I CANT I CANT EVEN I CANT DESCRIBE! AHHHHHHHHH!!!!! *jumping around like a 5 year old*

    2 years ago
  38. this is awesome!!!!

    2 years ago
  39. Awesome nastiness! :D
    This is like a huge upgrade! I’ll be looking out for this car when venture around in Seoul from August on! ;) and of course snap some naaaaaaaasty pictures of you guys~ haha!

    2 years ago
  40. honestly about to cry, guys, you’ve come so far from making little videos about k-pop. i’m so proud of you all!

    2 years ago
HelloTalk
ToFebruary