Go Premium
Facebook Twitter Google Plus

Japan Invites Simon and Martina!

February 15, 2013

Comments

Share Post

Woohoo!

So, this is the announcement that we were hinting at before for Music Monday. We might not be able to do a Music Monday this week because WE ARE IN JAPAN!!! AHH! We’re not here for vacation. We’re here for a project, and – in fact – we’re not allowed to talk about it until tomorrow, but we’re publishing this video today so you can at least know what’s up, and why we didn’t put up a WANK for today. Sorry guise! Since this isn’t Wonderful Adventure Now Korea, we’re trying to think of a new name. We’ve been invited here, so we’re thinking Japan Invites Simon/Martina. Not sure how that works, though. It doesn’t really flow right…

Anyhow, PEOPLE OF JAPAN! How many of you are out there? I know our Japanese demographic is rather small, compared to other Asian countries, but if you’re there, we’d love to meet up! We’re not sure if we can, though! We’re asking the project coordinators for a day in which we can schedule a meet-up of sorts. Hopefully we’re not working every day! We’ll see. What we are pretty darned sure about, though, is that we will be in Harajuku this Sunday. We’re still working out the details, but we should be filming something there. If you’re in the area, hopefully we can see you there and say hi! Woohoo!

Side note: Nu’est fans!!!!! Is this curse ever going to lift? Last time we were supposed to review you…AND WE WENT TO JAPAN!!! What are the odds, right? I swear, we didn’t plan it this way. This event in Japan was set in motion for a LONG time now, before we had any clue about Nu’est’s comeback. When we heard that Nu’est was making a comeback we were like “yeah, it figures.” Ah! So sorry! Depending on how busy we are on Sunday, we’ll see if we can film a Music Monday if you or B.A.P. or SHINee or whoever wins. We still don’t know the details for Sunday, though. We should be there from 10AM or so, but it could be one hour or it could be ten hours. We’ll keep you posted!

Otherwise, since we’re not going to be putting up any of our regular segments, we plan on posting random vloggy stuff in Japan like we did in this video. It shouldn’t be too long, nor will it be of decent quality. We’ll just point at stuff and talk about it on our iPhones. Sorry if it looks crappier than usual! But this kinda brings us back to our roots of when we first came to Korea and did the same kinda thing. Only, hopefully this time we won’t be as rambling…

Anyhow, we gotta get back to planning for something for tomorrow, which is when we’ll be able to announce the reason why we’re here. We have an important meeting to plan for and we’re nervous. We’re not good at speaking in front of others for important things. We just know how to goof off on camera. Ah! THE PRESSURE!

Ok, that’s it for now. We hope you like these vids we’ll be doing for the next 11 days or so! If you have any places to suggest for us to go in Japan, please let us know! We’re also working on the interviews in the background while we’re here, and you might see them pop up randomly one day in your subscription box while we’re here!

And one last thing: if you like the opening splash screen, you might notice the pictures of us from our About Us page, which were drawn by Deborah over at Tumblr. Check out her page and give her lots of love for her awesome work!

Comments

139

Share Post

Wonderful Adventures

HIDE COMMENTS

Japan Invites Simon and Martina!

139 COMMENTS

Leave a Reply

  1. GAAAAAHHHHH I JUST SWA THE VIDEO –

    PLEASE TELL YOSHI I WANT TO MARRY HIM

    LIKE

    NOW

    PLEASE

    he’s so hot dammit and ugggghhhh totally my type and he can speak english and japanese and HE HAS A BEARD and BEARDED GUYS ARE THE BEST K and he’s cool and he’s taking eyk around tokyo so yea DAMN

    3 years ago
    • hehe I thought he was cute too ^^

      3 years ago
    • He’s actually a green dinosaur disguised as a hot guy

      3 years ago
      • Dude. Just. No. Please T_T

        3 years ago
        • Yea I can understand it….or should I say, I can pick up all the words in the lyrics. But it’s not pronounced very clearly, and they mix in way too much Engrish into it for it to flow well. I actually had to listen to it 3 times before I could get it all :/

          I think they’re trying too hard to sound cute and end up sacrificing clarity.

          3 years ago
        • Hey as if this conversation wasn’t already incredibly weird. I’m just trying to figure out how a male character turned into a female character lol.

          3 years ago
    • ROOTINGG FOR YOUUU.

      ….
      /getsrope

      3 years ago
      • Can’t I fangirl for once. No? Che. :'(

        3 years ago
        • I’m fangirling with you! He’s really cute! ^_^

          3 years ago
        • Wait wait wait, I have to double reply.
          “fangirl” …. He’s just some random Japanese dude! LOL

          3 years ago
        • …and kpop idols are just random Korean dudes. No seriously, me and my dad have always wondered why singers and actors get worshipped as they do, but other occupations (eg nuclear physicists) don’t – when they’re essentially doing the same thing: making a career out of what they love. I’m sure there’s just as many good-looking nuclear physicists out there….. *shifty eyes*

          So if I want be a fan of a interpreter/tour guide/YouTube staff who happens to have a sexy beard, I damn well can :p

          3 years ago
        • PFFFT! Don’t know what you are talking about…I stan Einstein so hard! LMAO!!!

          3 years ago
        • Omg I know right, Einstein is the bomb xD

          3 years ago
        • If by ‘random people’ you mean ‘people I respect who are really good at what they do’, then yes! ;)

          3 years ago
        • lol “wtf are you on about?!”

          I even have photographic proof – you can tell by the expression on his face :p

          http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/396751_2424712459131_1001521189_n.jpg

          3 years ago
        • For once? Everytime you see somebody w/ a beard you do.

          So my name is NANAandLIZZYfanatic and my pic is of Bora and yet I’m the reserved one… Odd

          3 years ago
  2. I hope L.O.Λ.E’s will keep them in the top 3 for as long as possible and hopefully they will get a review. I know it’s hard with so many bands coming out with new songs and videos but I honestly have faith in the power of L.O.Λ.E’s

    3 years ago
  3. The dot on the screen laughed at me xD

    3 years ago
  4. *sigh* it’s always Nu’est T__T
    But I’m happy that you guys are gonna be in Japan! Hope you guys enjoy yourselves!

    3 years ago
  5. Japan Invites Zimon and Zartina…. nope got nothing. Jealous of the ramen and all the other delicious things you’ll get to eat. Hope you have a fun trip, and have time to catch up on sleep! Oh and also hope you don’t get sick while there xp!!!

    3 years ago
  6. I really like this segment :) It’s okay… WANS? (Wonderful Adventure Now Sushi) lol
    Cannot wait for tomorrow. Don’t forget to tried out the video game place in Japan and tell us about it Simon ^^

    3 years ago
  7. I’ve had that thought ever since they tweeted their pic from Japan earlier today. It’s a EYK/U-KISS bias love I have.

    3 years ago
  8. I love how these video titles are so very innocent… =__=;

    3 years ago
  9. Awesome! I’m so excited to see your adventures in Japan and to find out why you’re there. Good Luck on your speech/presentation! (if you haven’t done it already) You’ll do awesome!

    3 years ago
  10. Hell yeah! Then need to wrap him up and send him my way ^_^

    3 years ago
  11. what about spudgy and meemers?

    3 years ago
  12. OMG that ramen gave me an orgasm it looks SOO GOOD!

    3 years ago
  13. I’m excited to see what you guys are up to in Japan xD

    I love bean pillows personally. I used to have one that was shaped like an elephant, but then I adopted a kitten and he really really liked the pillow and would knead it and suckle it and so I just gave it to him and used a normal pillow. He still sleeps on the elephant pillow and kneads it now, 6-7ish years later. :3

    3 years ago
  14. Umi

    Hehe! XD I’m glad your having fun out there!

    3 years ago
  15. Simon! I heard there is an entire ramen museum in Tokyo. You should probably check it out! I’ve never been to Japan so I’ve never been there, but I heard it was cool!

    3 years ago
  16. I live in Kansai. Are you guys going to be anywhere near Osaka or Kyoto? I would totally come out to see you guys!!!

    3 years ago
  17. 行った is pronounced itta, not ikita. Also isn’t SimonとMartinaは not SimonとMartinaが?

    3 years ago
  18. OMG guys this makes me miss Tokyo soooo terribly much. I was only there a month, but it felt like hoooome, and I miss iiiit >3<
    If you guys get the chance, you HAVE to make it to Tokyo Tower just at sunset, it's so amazingly gorgeous! And Asakusa was awesome, too.

    3 years ago
  19. I’m starting to wonder if you have a poster on your wall that lists all the synonyms of ‘masturbation’, and you just pick them off one by one as your segment names. You’re all so naaaaasty, you know that?

    Btw, umm, Japan. I have too many feels about Japan, so I won’t even start.
    After all, if I recall correctly, the first time I ever emailed you was when you started talking about moving to Japan, so I offered to help. EATYOURSUSHI.COM FTW <—– I'm still hopeful this'll happen someday

    3 years ago
  20. Why are you in Japan?

    3 years ago
  21. ….
    Does that hat say Chicago Fucks?

    3 years ago
  22. OMG I could not stop laughing at you’re U-KISS menu dinner invasion!

    Also I kept trying to clean the weird buggy thing off the screen, it really seemed to like Martina’s nose! Can’t wait to hear what ya’ll are doing in Japan!

    3 years ago
  23. Oh, Harajuku on Sunday? I will be there as well. Maybe I will be lucky to meet you gyus.

    3 years ago
  24. omg maybe you can meet up with Daesung since he is there promoting lol
    If that is a stretch well I hope you guys have fun and enjoy Japan dang seems like fun so Jelly jajaja but excited for these video vlogs =)

    3 years ago
  25. Eva

    I just tweeted you this, but I think you should know there’s a Ramen Museum in Yokohama, and it’s the best thing ever. You can order like small portions of ramen from different regions of Japan, and they’re all delicious!
    When I went, by the time I left the museum, I didn’t even want to see pictures of food without feeling like I was going to implode. It was all worth it though.

    3 years ago
  26. Strangely, I can totally see U Kiss just popping up randomly while you are eating going “Whacha ya do~in?” and then not leaving. Maybe sitting at the next table and keep looking over at you…

    3 years ago
    • I could see Kevin just sitting down next to Simon or Martina (probably Martina) and asking her to let him try what she’s eating. LOL

      3 years ago
    • This! I can so see it happening if only for the fact that they are probably both super busy. But then again, when they first met they had caught the guys during one of those periods where all they were doing was waiting. I wonder where exactly UKiss is right now in Japan. I am so excited to see AJ back with them.

      3 years ago
  27. There’s a lil part when Martina’s talking and there’s a black spec on the screen. I was tryin to clean it off my laptop screen when i realized it was on the video lol oh you tricked me xD

    3 years ago
  28. LOL i love how Martina counted in Korean instead of English HAHAHAHA Ur minds are in that flippity flop stage of HOW TO SPEAK and u end up speaking Konglish. HAHAHA AHHH I wish I could see U-Kiss on my table while eating ^.^//

    3 years ago
  29. Oh! Before I forget, Akihabara is practically anime town so you guys will fill at home there…Martina, don’t buy too much OHSHC merchandise ok????~

    3 years ago
  30. Arh… I had to stop the video half way because that fruit fly type bug is distracting me!!

    3 years ago
    • the part where they sat down in the train, makes martina looks like she has a little mole on her upper lip LOL

      3 years ago
  31. BEANS ARE BEANIE! XD

    3 years ago
  32. UKISS, Eatyourkimchi’s personal stalkers ~ :D

    3 years ago
  33. Acaso no eres un Dorito? Well said Simon! Totally loved that part (‘: Love from Mexico!

    3 years ago
  34. Ghibli museum is pretty much a given once your in Tokyo but seeing you at the Capcom Bar or the Robot Restaurant would be interesting :3 you guys are so lucky to go I haven’t been back in 17 years. Have fun and make sure to share it all with us!

    3 years ago
  35. We already bought that domain name a long time ago. :P

    3 years ago
  36. Martina! Where did you get that bunny ear hoodie? I NEED this in my life. Please tell me. I live in Seoul I can go find it.

    3 years ago
  37. If you guys aren’t filming the pilot for an EYK movie then I will be VERY DISAPPOINT. -_-

    3 years ago
    • “Brad Pitt as Simon, Will Smith’s controversial but persuasive role as Martina, Spudgy played by Andy Serkis and featuring Morgan Freeman as Meemers. The thought provoking crime drama all about one thing; Were the pants REALLY just lost, or were they stolen…? YEAAAH”

      …ehem

      3 years ago
  38. OMG OMG OMG yay

    3 years ago
  39. CAN YOU GUYS FEEL MY JEALOUSY!?! HAHA

    3 years ago
  40. OHHHH THAT IS SO AWESOME!!!

    3 years ago
HelloTalk
ToFebruary