THE MORE YOU PARTICIPATE THE BETTER YOUR SONG WILL DO.
1 PTS

VOTE

Vote for who should win the award.

You can vote once a day!

4 PTS

SHARE

Share your favorite video with friends on Facebook and Google+.
1 PTS

TWEET

Share your favorite with your Twitter followers for even more points!
The result's are in! THANKS FOR VOTING!

HyunA – Ice Cream

Voting Closed
7747
232
305
272

GET THIS SONG:

Download from iTunes Download from YesAsia
Award Contender for:
ToFebruary
Gmarket
  1. Omg I love this song so much. Hope it gets a Nasty review for all those Nasties out there.

  2. My unbiased vote goes to this! XD I looove boybands, but this video really shouts “REVIEW ME!” lol

  3. this song is soooooo nasty ! I would have love it to be review

  4. Its like hating on Hyuna is really trendy these days..

  5. This makes me so sad, people are just voting for their favorite group that didn’t get reviewed, but we all know that Hyuna’s Ice Cream would have been the most hilarious and NASTIEST KMM!

  6. I seriously hope this wins this video is pure gold and just thinking of the of how simon will dance to this is gonna keep me laughing for days

  7. Let’s get this video some kind of award XD

  8. Come on Ice Creammm! Best KMM candidate!

  9. Really would’ve loved to see this KMM. So must vote for this to win!!!

  10. I just realized this is the perfect time for some shameless self promotion!
    https://www.youtube.com/watch?v=CqrFNIq1xVc (top 10 K-Pop females, on-topic) :D

  11. hahahhahah i seriously think that this would have been the funniest KMM

  12. C’mon everybody! This is like a second chance for Ice Cream, we can’t let Simon and Martina down again!!

  13. OMG I really want this get reviewed XDD IT GETS MY FULL VOTEEE XD I can see soo manyyyy jokes that Simon & Martina gonna make with this one video xDD LOL but I feel like the boy bands will get hella votes …. PEOPLE ARE TOO DAMN BIAS…

  14. Simon and Martina should do a bonus KMM for whichever video wins this category… Hopefully, it’s Ice Cream.

  15. The “angh” motion at the end is the best, lol.

  16. This gets my full vote. We could have made more than just a Music Monday episode. We coulda made a whole damn KMM season based off this one video alone!

    • it was more than NASTYYYY~ it was Hyuna taking a bubble bath…SIMON! DON’T EVEN TRY!

    • Guess it wasn’t to be…and from the looks of the voting so far, it’s not going to win.

    • You really need to feature this video, whether it wins or not!! After all, “Intoxication” was a little-known Japanese single that probably would not have gotten the votes. But imagine life without the bananas! You could even do a FAPFAP in which you go to ice cream trucks in Seoul and give people cream “facials.” Judging from the YouTube comments, lots of other people think of Food Adventure Programs when they watch Hyunah videos.

  17. KATHyphenTUN

    I voted so hard for KMM! now i must work just as hard for this award!!!! Go Nasties!

  18. I really would like 2 watch KMM if it is this one lol

  19. Common!!! ^__^ You all want to see Simon in a sexy leather suit sitting in the bathtub and eating Kimchi!! :D

  20. This should win. Its just soooo Nasty

  21. I think the lyrics of the song should change to this :P:

    “Nasty, Nasty, I’ll melt you cause i’m Nasty.”

  22. Ahhhhhh, what could have been? Simon in leather underpants sitting in a bathtub spraying whipped cream at the camera. yeah, that would have been traumatizing……. I don’t think I’ve fully recovered from Bubble pop yet. So this one……. yeah.

  23. Too nasty! lol…this is going to be a tough decision…

  24. I SERIOUSLY WANT TO WATCH THE KMM FOR THIS ONE !!